20 oktober

Trött man blir av att tänka på alla småsaker man måste göra. Har nu avklarat dagens första jobb pass 8-13. Börjar om igen 17-21. Har hunnit varit och fixat id-kort inom kommunen. Huvva vad hemsk man blir på sånna bilder. Tur dom är små och inte ska hängas upp på väggen! Har även tagit en snabb fika på stan med mammsen och Vera.
Nu äntligen hemma igen för att ta det lungt i två timmar. Egentligen borde jag packa upp alla mina saker. Har fortfarande inte gjort det sedan jag flyttade hem och det är snart två månader sedan. Hälften är kvar. Men vart ska jag göra av allt? Har säkert minst dubbelt så mycket saker som när jag flyttade.
Men tanken på att packa upp allt får mig att känna att jag ska stanna länge. Vilket jag INTE har tänkt!
Har bara lite problem, kan inte bestämma mig vart jag ska flytta!!

Imorgon blir det en tidig buss till Nordmaling. Hellst hade jag sätt för mig att jag skulle åkt i kväll men kändes jobbigt då jag inte kommer vara framme förän vid midnatt.
Nu ska jag sluta hänga här och försöka göra ett litet ryck av det som väntar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0