19 juli

Veckan som var...

På måndagen så jobbade jag hela dagen lång. Packade sedan in mig i bilen och åkte mot umeå för att hälsa på pappa. Fick med mig en kompanjon på bilresan till umeå. Jag och Linn lyckades tajma in resan då hon skulle tillbaka till umeå för att jobba. Jag och Linn en måndags kväll i umeå:

Tisdag-torsdag var jag som sagt i umeå och spenderade lite tid hos min far.

Torsdag kväll hämtar jag Julia på flyget i umeå.

Sedan blev det jobb hela helgen lång. Men också boviken på lördagen.

Efter sista jobb passet i går så åkte jag ut till Julias stuga för lite rehab. Verkligen hur mysigt som hellst där ute. Blev lite båt och vattenskid åkning.

11 Juli

Har haft det så jäkla kul under hela stadsfesten har inte hunnit att blogga under den tiden för jag har verkligen jobbat var på festivalen och sedan sovit. Har inte spenderat mycket tid hemma dom här senaste dagarna.
Men nu är den redan över. Dags för jobb i morgon jobbar 9-17.30 sedan är jag äntligen ledig i tre dagar och det känns så skönt. Känns som att jag har jobbat varje dag och det har jag nog också för det mesta!
I kväll har jag tagit det så lungt som det bara går har bla sett fotbollen, whioo spanien vannnnnn!! :D
Nu dags att sova godnatt:*

8 juli

Stadsfesten har nu dragit i gång. Blir faktiskt att gå alla fyra dagar då jag har köpt 3-dagars biljett och även gick ut i går.
Det var riktigt trevligt i går for direkt efter att jag slutade jobba vid 17.30 tiden och mötte upp Sara en arbetskompis.
Tog oss en bit mat på johanna på kullen sedan blev vi faktiskt kvar där resten av kvällen. Jätte trevligt var det!

vimmelbild från norran.se

Solen skiner och jag funderar på att lägga mig ute och sova tills jag ska börja jobba 16.00 till 21.00
Jag måste nog passa på och ta dom sovtimmar jag kan få nu den här festivalhelgen...Godnattttt!!!

6 juli

Good morning!

Idag är jag verkligen uppe med tuppen. Skjutsade mamma till flyget klockan 06.00 i morse. Kunde sedan inte somna om så jag ska använda min dag till fullo. Sitter nu ute på bron i den stek heta värmen och dricker kaffe. Hur härligt som hellst. Har faktiskt tänkt att gå och träna i gym lokalen som vi har här brevid oss. Har inte varit där på år så jag hoppas att den är bättre än den har varit tidigare.
Hade tänkt mig senare en sväng på stan och nästan så att man skulle ha farit till någon strand senare och sola för jag behöver verkligen färg! Sedan blir det jobb i kväll.
Dags för träning nu.. tjaoo!:)

1 Juli

I går var det första sommar onsdagen på station, så det blev en liten tjej fest hemma hos frida innan. Mycket trevligt och behövligt nu när man har en hel jobbar helg fram för sig.

Sitter nu och tittar på lite tåg, buss, flyg biljetter allt som kan ta mig billigt till norge i några dagar vill dit och träffa alla igen och träffa lilla pia som bara växer och växer och som för den delen också är 4 månader i dag ! :D
Hon måste nog vara den sötaste lilla flicka jag någon sin har sett. Var tvungen att låna denna bild från Grys blogg. Så jag kan få visa upp henne med. För Pia har nog världens stoltaste tante (faster) :):):)