19 juli

Veckan som var...

På måndagen så jobbade jag hela dagen lång. Packade sedan in mig i bilen och åkte mot umeå för att hälsa på pappa. Fick med mig en kompanjon på bilresan till umeå. Jag och Linn lyckades tajma in resan då hon skulle tillbaka till umeå för att jobba. Jag och Linn en måndags kväll i umeå:










Tisdag-torsdag var jag som sagt i umeå och spenderade lite tid hos min far.

Torsdag kväll hämtar jag Julia på flyget i umeå.

Sedan blev det jobb hela helgen lång. Men också boviken på lördagen.



Efter sista jobb passet i går så åkte jag ut till Julias stuga för lite rehab. Verkligen hur mysigt som hellst där ute. Blev lite båt och vattenskid åkning.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0