23 februari

En seg dag idag. Var åt andra hållet igår. Då jag först var och åt lunch på rinkside med några vänner. Sedan hjälpte jag Alexandra att flytta som tog några timmar. Vi unnade oss middag tillsammans sedan for vi på friskvårds och svettades in i det sista. Det känns i kroppen i dag det är väll därför man kankse är helt slut idag.
Har legat i soffan och kollat in Big Brother. Men nu har jag börjat komma i gång då jag håller på att städa i lägenheten innan jag ska börja jobba 15.30. Har lite dåligt samvete att jag inte har varit ute i det soliga vädret, drog precis upp persiennerna.





Min älskade lilla syster har nu i helgen vänt sig för första gången från rygg till mage!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0