Torsdag 30 september

Nu har vi varit och ätit lunch hos mormor. Tog liten stund innan vi kom in i huset eftersom vi var så smarta att vi glömde nycklarna hos mormor. Men det är nu löst och nu sitter jag mest och väntar på att jag ska pallra mig upp ur soffan så att jag kan börja packa mina grejor.

Ikväll åker jag in till Oslo. I morgon så ska jag på arbetsintervju på bianco. Är hur glad som hellst att jag fått intervju säker riktigt många som har sökt. Jag skulle verkligen  ge allt för det jobbet!!!
Vi får se hur det går.

På Lördag så kommer Yeganeh och från och med då så ska jag även vara hundvakt åt min bror i en vecka.

Snart dags att börja sätta fart för inte länge kvar tills bussen går. Kommer dock bli riktigt tomt att åka här i från. Men jag är snart tillbaka!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0