Tisdag 28 september

Nu har vi då som sagt varit på Pias första baby sång. Hur härliga barn som hellst och Pia som skötte sig riktigt bra och tyckte nog att det var riktigt bra hon med, hon såg ut att trivas.
Baby sången påminde mig en hel del faktiskt om när jag och Malin för några år sedan hade barngympa.
Det är tufft att leda så många energi fyllda barn i olika åldrar. Men det är fruktansvärt kul när man får det till.
Verkligen super bra att det finns så många olika barn grupper som anpassar efter barnens behov.

Nu har vi precis ätit kina mat,mmmmm så gott det var. Nu ska jag försöka sticka klart min halsduk så kanske ni får se ett resultat här på bloggen i morgon.
Gokväll!;)

Kommentarer
Postat av: bella

Har du en bild som DU har fotat och som du är grymt stolt över eller som du tycker är allmänt fin? Det kan vara på din mormor, en katt, din flick/pojkvän, ett träd osv osv. Då tycker jag att du ska delta i min fototävling som pågår på min blogg just nu. Priset är ett alldeles eget inlägg med länk+motivering där bilden också kommer att visas, samt en överraskning hemskickad i posten! Klicka här: http://bellisen.blogg.se/2010/september/vinnare-av-veckans-blogg-ar.html#comment för att läsa mer. Det är helt gratis och tar ca. en minut!



KRAM :D bella

2010-09-28 @ 23:24:26
URL: http://bellisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0