6 september- kl: 10.01

Godmorgon, ojoj så trött jag är.
Var riktigt jobbigt att behöva stiga upp klockan 06.30 i morse på en ledig dag och speciellt när man inte har några andra speciella planer, Det är massa folk här hemma hos oss då dom håller på att lägga fjärrvärme...
Så det blir då inget sovandet till kl 16.00 som det blev i går.
Det är faktiskt så att jag har inte känt mig så frisk sen i lördags och i går var jag totalt slut så då låg jag och sov/vilade i princip hela dagen. Känns som att jag ska ta det kanska så lungt i dag också så att jag är frisk när jag ska resa till norge på fredag.



Gud vad jag saknar oslo, stunderna som denna när vi sitter och grillar i vigelandsparken med ett glas vin och har ett kanon väder. Då har livet verkligen sin goda stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0