22 september

Nu har jag, Gry och Pia kommit hem från en promenad, handlat lite mat bland annat. På vägen så fick jag även en drop in tid hos frisören. Det var verkligen nödvändigt, så slitna som mina toppar var. Absolut inget märkvärdigt har gjorts bara tagit bort det slitna.

Eftersom jag känner att jag ångrara så fruktansvärt mycket att jag inte tog med min symaskin då mitt huvud håller på att explodera av idéer så får jag försöka hålla mig inom ramarna men inte med hjälp av symaskinen. Utan nu får det bli stickning i stället. Det är något som jag inte kan men Gry ska nu lära mig. Tanken är att jag ska sticka mig en halsduk. Valde ett super härligt ekologiskt garn. Jag önskar mig själv lycka till!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0