21 september



Har nu försökt fixa till bloggen lite. Men ju längre jag stirrar på en bild ju mer tycker jag att en bild blir ful haha! Men nu får det faktiskt duga för en stund.

Jag har varit i oslo från fredag till söndag. Var på en lägenhetsvisning, vi fick lägenheten men när vi fick reda på att vi var tvungen att ha den 1 år så kunde vi tyvär inte ta den, vilken verkligen var synd för den hade varit perfekt!
Så nu är det bara att söka vidare.

Har nu suttit med träningskläderna på i snart 4 timmar hade tänkt att prova mig på att fara ut och springa, haha känner inte peppen men snart ska jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg, kände att jag också va tvungen att säga att jag älskar dina ögon ! skitfin ögonfärg !!

titta in på min blogg och säg vad du tycker, skriver om mode och smink och annat smått och gott

ha det bra, puss

2010-09-21 @ 21:07:57
URL: http://colourfulanonymous.devote.se
Postat av: ser ja ut som mej nu vaaa?

så SNYGG uttra!!! tio points from sweden!

2010-09-22 @ 02:31:10
URL: http://linnontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0