2 september

Stan lockade mig även i dag, kom på att jag var tvungen att inhandla lite små grejor som kan vara bra att ha men inte så kul att lägga pengarna på. Bland annat så blev det två stycken nya nagelack i snygga färger, lite smink från make up store, lite sy grejer och sedan köpte jag blondinbellas bok-egoboost! som jag faktiskt tycker ska bli kul att läsa. Har även i dag varit och fikat med lisa på stigs vi var även och kollade in våra second hand affärer.



Nu ska jag faktiskt ta mig en liten vilo stund, jag tror att jag håller på att odla fram en förkylning..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nagellacken gillas, snyggt!

2010-09-02 @ 17:41:55
URL: http://alexandraamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0