12 september



Jag har alltid tyckt att det har varit roligt med kläder och när man har sytt i skolan osv.
Men däremot har jag som aldrig riktigt vågat göra något större av det. Vilket är jätte dumt när man tycker det är kul. Som jag har berättat lite tidigare så skaffade jag mig till slut en symaskin och började på mitt första lilla uppdrag när det gäller att sy kläder på egenhand och ja det lilla uppdraget blev ett litet klädesplagg till Pia som är min brosdotter. Det lilla kan fort vara stort, hon får växa lite till så kan hon snart ha det :)
Det var faktiskt lite klurigt men det var jätte kul, så det kommer bli massa mer kläder framöver, dock var symaskinen tvungen att stanna hemma och fick inte följa med mig på resan denna gång. Men så fort vi återförenas så ska det sys som aldrig förr!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0