1 september

Det fortsätter att regna av och till där ute och ingen värme är det. Sommaren verkar ha sagt hej då nu.
Har idag varit på stan och tagit en fika med Lisa, gick en jätte snabb sväng på stan innan jag var tvungen att ge mig av. Men tur var väll det för på den korta stunden så lyckades jag köpa fyra nya plagg. Men det kan jag tyckas vara värd för denna gång. Har knappt varit på stan på hela sommaren och inte mycket nytt inköpt.
Blev denna gång ett par jeans, en blus och två skjortor.



Annars har jag varit jobb ledig från och med söndag hoppas det blir jobb i morgon men man vet aldrig som vikarie. Men blir dock jobb lördag och söndag.
Annars har jag börjat på ett annat litet äventyr. Har införskaffat mig en symaskin förra veckan. Hur detta kommer att sluta det vet man aldrig. Just nu är det barnkläder till lilla pia som gäller. Men det är fortfarande inte klart och det kan bli så att det inget blir heller, haha ;)
Och idag så blir även lilla pia ett halv år. Hon har blivit så stor! Grattis Pia!

Nästa fredag får jag dessutom se henne och alla andra, åker nämligen till norge igen då och hälsar på. Längtar så mycket!!

Kommentarer
Postat av: Gry

Vi lengter vi og. Og de klærne skal det bare bli noe av;)

2010-09-01 @ 20:13:12
URL: http://grynet79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0