Måndag 11 oktober

Shit, kan man ont i kroppen redan efter ca 50 minuter? Jag kommer inte ta mig upp imorgon. Det blev som sagt Core och löpning. Men i morgon ska jag plåga mig själv ännu mera!

OKEJ! Jag blev precis hur rädd som hellst för det tog tag i hela huset och det knastrade hur mycket som hellst mot väggen.
Jag springer till fönstret för att kolla vad det är som händer. Såklart så haglar det! Snälla jag vill inte ha snö! Med tanken på kylan så kommer det väll vilken dag som hellst att börja snöa. Hörde på jobbet i dag att förra året så kom tydligen den första snön som stannade den 2 oktober. Så det är väll snart på väg då...TYPISKT NORRLAND!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0