Lørdag 9 oktober

HAhahah, jag kan inte gøra något annat æn att skratta åt kvællen i går som blev så annat æn vad vi hade planerat.
Idag ær vi så jækla slut. Vi har nu æven packat det mesta så att det mesta ær klart i morgon eftersom flyget går redan kl:07.45.
Nu har jag och Yeganeh varit på affæren och handlat lite. haha fy fan vad jag kommer att ångra. Men det hær ær det bæsta dagen efter något riktigt sliskit att æta och en film på det.




Men på måndag kommer jag aldrig mer se det hær før då går jag raka vægen till ett gym och køper mig ett gymkort. Jag lovar!!

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

ser gott ut :D

2010-10-10 @ 14:57:17
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0