Lørdag 9 oktober

puhhhh.... det var tungt att stænga resvæskan den håller næstan på att explodera. Stackars flygpersonal som ska kasta min væska ombord han kommer sæker få ryggskott. Nu ska jag bara lægga mig på soffan ær så trøtt. Om några timmar så kommer Carl och Elen hem från Malta.
Nu ska jag kolla om det børjar någon kvælls film på tv. Ha en fin kvæll!:)





Ps. På en vecka så har indie ætit en del av min halsduk, i går så børjade han æta på min poncho och nu så tog jag precis ifrån han min smyckes ask. HAha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Saknar dig. Kom hem nu direkt. Vilken tid ska jag hämta dig från flygplatsen?!?!:)

2010-10-09 @ 23:58:24
URL: http://alexandraamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0