Tisdag 16 november - Gymmet

Har nu varit på ett slitit,jobbigt och dödande träningspass. Jag hatar verkligen att gymma. Dels därför att när man inte gymmar så ofta så är det inte alltid så lätt att veta hur varje träningsmaskin fungerar eller hur man ska ställa in den så att man står, sitter eller tränar rätt i dom. Så därför brukar jag oftas bara skita i dom jag inte fattar mig på och tar enkelt en cykel eller något liknande som man vet hur den fungerar. För när det står typ tio biffiga killar i gymmet och tränar så att svetten bara rinner, så står jag där som ett idiot och fattar inte hur man ska göra så är det inte så jäkla kul. Eller så blir jag så jäkla lat i gymmet att man tänker ähh nu är det bra så står man mest och bara latar på för att det inte är kul alls. Så idag var jag på cirkelträning, då man är massa personer som snurrar på ett antal maskiner i några minuter till musik och man har även en tränare som går runt i lokalen om man behöver hjälp och peppar en. Det är verkligen perfekt för en som känner precis som jag. Jag har aldrig varit så slut efter att ha varit i gymmet förut. Så cirkelträning rekomenderas!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Allt bra? :)

2010-11-16 @ 21:06:12
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0