15 november

Hej allihop nu har jag en hel del att ta igen med er alla. Har som ni märkt varit otroligt dålig på att blogga.
Men jag har den senaste tiden varit i nordmaling där vi fortfarande inte har fått i gång något internet. Men nu ska jag försöka lova att det inte ska bli något sådan här långt uppehåll något mer.
Som sagt så har jag varit hos min pappa i nordmaling då jag har jobbat med travhästar, 9 stycken underbar hästar. hur kul som hellst är det. Men det bästa av allt är att jag i dag för en vecka sedan fick en liten lillasyster som ska heta Hannah.





Här är då lillsyrran Hannah som i dag bara är en vecka.

Idag har jag även fått mig ett jobb som personlig assistent och jag börjar jobba redan i morgon, känns jätte bra. Ska nu försöka kombinera det med att vara hos hästarna dom dagarna jag är ledig.

Nu har jag även skypat med en till liten krabat, min brosdotter Pia som har blivit så stor längtar till jul nu för då far jag jag dit, är ca bara 5 veckor kvar.  Längtar!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0