27 maj

Har inte varit något jobb den hær veckan och inget mer kommer det bli føren jag ska hem till skellefteå igen. Jag åker till stockholm den 9 juni och ska møta upp Julia dær som jag inte har træffat på øver ett halv år. Sedan åker vi hem tillsammans troligast den 11 juni. Sedan børjar jag jobba hemma den 14 juni.
Blir nog troligast norge till høsten igen.
Så nu njuter jag bara av min lediga dagar hær i fina oslo.
Har precis kommit hem från en två timmars lång promenad med hunden. Så nu ligger både jag och indie i soffan helt utmattade och lyssnar på Carls LP skivor, har alltid trott att han har haft dålig musik smak men jag gillar faktiskt det jag hør.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0