23 maj

Vilken seg morgon, är helt slut efter att ha sovit dåligt i natt. Tjejerna har redan tagit sig till parken för att sola. Det är fortfarande fint väder här i oslo. Men jag kände att jag inte orkade ta mig ut lika "tidigt" idag som dom andra.
Jag skulle egentligen gå nu för 20 min sedan men då slog jag på tvn och där var en jätte bra film på tvn som jag kände för att se. Ska se klart den sedan gå ut i solen.

Jag har även kommit fram till att när jag packade inför norge så gjorde jag det riktigt dåligt även fast jag i den studen trodde att jag gjorde det riktigt bra. Men frågan är varför har jag knappt packat ner några sommar kläder?
Har inget svalt att ha på mig dessa dagar när det är varmt ute!
Så i går gjorde jag ett desperat försök på kortast möjliga tid på stan för att försöka få tag på ett par shorts. Till sist hittade jag ett par som fick funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0