9 mars

Finns det något bättre än när det börjar bli vår? Idag har solen skinit hela dagen. Hade tänkt vara hemma och städa och tvätta medans dom andra är och jobbar. Men jag kunde inte låta bli att gå ut i solen.
Drog mig ner mot stan bara för att strosa om kring. Så klart måste man ju gå in i alla affärer för att kika lite det svårt att låta bli att inte köpa något.
Men jag var tvungen att unande mig en liten tröja från gina tricot.






Nu är det bara att fortsätta med det som var dagens syfte. Det tvättas för fullt nere i källaren. Nu är man mer nog att gå ner och kolla direkt tvätten är klar så att ingen tar flera saker av oss. Den försvunna tvätten har ännu inte återhittats.

I går invigde jag och Ida gymmet för första gången här i stan. Blir även ett pass i kväll för oss alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0