29 mars

Då var det jobb i dag igen, dock så ær det kortare arbetstider denna vecka 09.00-15.00 plus att det ær en kort vecka, jobbar endast måndag till onsdag sedan blir det påskeferie fram till tisdag næsta vecka det ska bli riktigt nice.

Från och med idag lånar jag lægenheten till Carl & Elen medans dom ær i new york. Inte før att jag inte trivs att bo med Lisa och Hælle utan før det ær min tur att ligga på luftmadrassen...

Dom for precis hem till vår lilla leilighet på frogner. Vi har idag ætit våran førsta ungnsmat sedan vi kom till norge eftersom vi inte har någon passade vi på och låna den som finns hær. Idag blev det lasagne. mummmma!!

Vi har æven passat på att baka massa brød så att vi har på lager. Nær jag sæger vi så menar jag egentligen Lisa och Ida, jag ska nog inte ens ta åt mig æran. Jag duger fortfarande inte i køket...

Nu blir det att bara njuta av lite ensamhet och tystnad till paradise hotel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0