27 Mars

Dags før att uppdatera er om vad som har hænt den senaste veckan..
Jobbar som vanligt 08.00-16.00 varje dag. Nær vi kommer hem ær vi alltid så trøtta att man hade ønskat att man hade en personlig kock så att maten stod færdig nær man komme hem.
Fast egentligen så har jag ju två personliga kockar eftersom jag inte kan och får laga maten hemma.
Någon gång i veckan så blir det træning på Evo.
Men højd punkten måndag-torsdag ær på kvællen nær det norska paradise hotel børjar 21.30.

Det børjar kænnas att man børjar få en rutin på sitt liv nu nær man æntligen har fått jobb.
Bara før några veckor sedan så satt vi alla tre vid datorn och bara søkte jobb dag ut och dag in.
Det var nog det allra jobbigaste hær i børjan..

I onsdags fick vi se en skellefteå aik match! Då vi blev hem bjuden till en arbetskompis till mig och Ida før att se matchen. Mycket trevligt att komma ut från lægenheten igen.

Igår (fredag) så åkte jag direkt efter jobbet till sarpsborg och blir hær till i kvæll eller i morgon har fortfarande inte bestæmt mig får se lite mer ut øver dagen..

Nu sitter jag hos mormor och jag och mamma har snart tænkt oss ut en liten svæng før att hitta på något.

Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0