13 mars

Lite uppdatering för dom senaste dagarna... I Torsdags åkte jag ner till Sarpsborg för att Gry fyllde år och självklart för att få se den lille igen, hon blir bara sötare och sötare för varje dag som går och för att få träffa alla andra!!:):)

Jag och mamma tog en liten tripp på torsdagen till sverige för att jag skulle inhandla lite små saker.
Dock så kände jag på vikten att det inte blev så mycket till små saker. När jag skulle bära sakerna från bussterminalen till trikken. Så hade jag en sidoväska på ena axeln och en annan stor kasse i andra handen.
Jag märkte att det gjorde jäkligt ont men insåg inte fören jag kom hem vad som egentligen har hänt.
På hela axeln har jag som fått massa massa märken jag vet inte vad jag ska kalla det men det är som en blanding mellan blåmärken och utslag.
När jag vaknar upp i dag så har jag så ont att jag nästan inte kan sträcka på axlarna... vilket jag tror har blivit någon slags muskelinflamation.. Okej nog med denna tråkiga historia, kommer innebära att jag aldrig mer kommer bära på detta sätt igen!!!

I går var vi i alla fall ute på Yatzy igen. Blev en ganska lugn kväll (för vissa av oss). Var riktigt dåligt med folk där i går. Vi funderar om det kanske är så att det är Lördagar då det riktiga draget är i alla fall på Yatzy. Vi gav oss i väg ganska tidigt kanske kring halv två. Vi hittade några ställen vi kunde ta oss in på men kostade dock och kände inte riktigt att det var värt det pga att vi inte skulle hinna vara där så länge.. När jag väl går fram och kollar på det sista stället så har vi både åldern inne och vi får även komma in gratis, Helt topp tänkte jag vände mig om till dom andra och sa att jag tyckte att vi skulle gå in.. Då sa precis den kvinnliga vakten - Visst vet ni att det är ett ställe för homofiler?
Inte rätt kväll för oss att gå på ett sådant ställe.
Min reaktion var bara att vända på klacken och gå, för där lär man ju inte hitta någon söt grabb!! haha













Kommentarer
Postat av: Ranja

Grattis till jobbet! ..Och vad glad jag blir över att inte se några cigarettaskar på bordet :)

2010-03-20 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0