8 juni



Såg som sagt sex and the city i går. Jag älskade verkligen filmen. Den skillde sig åt från den första filmen.
Men man blev verkligen glad när man såg den. Skrattade nästan mig igenom hela filmen. Ni som inte har sett filmen ni måste se den! Fick även en perfekt och behövlig goodiebag på bion i går. Shampo, balsam och hårspray från Glow.

Sista dagen i oslo. Har delade känslor. Ska faktiskt bli tråkigt att lämna oslo för jag trivs verkligen jätte bra. Är bara helt sjukt att jag redan har varit här i nästan fyra månader. Så resväskorna är nu nästan helt packade och i morogn bär det av mot Stockholm. Jag längtar, jag längtar även fast jag lämnar oslo så får jag äntligen träffa Julia efter ca 7 månader. Jag får komma hem och träffa alla människor som jag har saknat så mycket. Men Oslo finns kvar och jag kommer komma tillbaka!
Dags att fortsätt packningen, Oslo vi ses!!! Stockholm vi ses i morgon och Skellefteå vi ses på fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0