7 juni

En hel helg utan internet! Desperata har vi varit men nu är det fixat igen!

Det här var alltså min sista helg i oslo och idag är det även min näst sista dag här.
I fredags var det underbart bra väder så vi hängde så klart i frognerparken med grill och kos.
Vi gick även ut på onkel dondald som var ett jätte kul ute ställe som dom bara har öpppet på sommaren.
Kvällens stora minus var att både jag och Lisa blev av stulna våra mobiltelefoner! Så nu går det inte längre att nå mig på det norska nummret utan det är det svenska som gäller igen!











I lördags så slog jag och Ida till med två dagars, tänkte ta onkel donald igen men det var alldeles för populärt att dom inte tog in mer folk så vi provade ännu ett nytt ställe som hette tempes, helt okej ställe faktiskt.






Nu ska jag och Lisa ut för att fixa lite små grejor bla gå till polis stationen och anmäla mobilerna, även fast det inte är så jäte stor chans att vi kommer få tillbaka den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0