4 juni

Nu är det verkligen sommar och sol!

Idag har jag tvingat med mig Lisa till operan. Lisa kunde inte förstå varför vi skulle dit, men bor man i oslo så tycker jag att där ska man ha varit. Varmt och fin utsikt var det där uppe på taket.

Blev sedan även en snabb sväng på några affärer på stan. Köpte mig ett par nya shorts, tröja och en skjorta blir väll att ha på sig något av det i kväll.

Resten av dagen så har vi bara legat i parken och solat. Blir även parken om någon timme igen då vi ska grilla och sedan börjar även festen där. Min sista utgång här i oslo i kväll.







Var tvungen att ge guldmannen pengar för att han skulle ställa upp på en bild..








I den här byggnaden ligger jobbet som jag har jobbat på när jag har varit här i oslo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0