2 juni

Tiden går så otroligt fort när man har det så bra!

Har varit i sarpsborg i två dagar då jag har bott hos Ole, Gry och lilla Pia.
Kom dit vid lunch tid i går, vi for direkt och köpte med oss lite sallad och gick till kulås parken som ligger i byen. En veldigt fin park och som verkligen var perfekt för små barn även om Pia är lite för lite för att kunna springa omkring så var det hur härligt som hellst att bara titta på alla människor och ha det riktigt skönt i solen och dessutom när man har med sig så bra sällskap. 
Det var så kul att se hur stor Pia redan har blivit, tiden går så fort, i går var hon redan 3 månader.

Idag har vi varit på en liten shopping tur i moss, känner att jag var mer upptagen att se och gå runt med Pia än jag var att titta på kläder!:)
Hann även med att se mormor en liten kort stund och Tante Ba.
Var där fram till eftermiddagen sedan skjutsade tante Ba mig hem till oslo igen.(tante=moster/faster, för er svenskar som funderar på vad det betyder) Så det var nog sista gången jag såg dom innan jag åker hem till skellefteå igen.
Trist att det kommer dröja så länge till nästa gång. Men det är tur att skype har blivit så effektivt!



Här sitter Pia och tittar på tv:)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

så himla söt hon är!!

2010-06-03 @ 14:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0