1 juni

God morgon, god morgon!

För en gång skull så kan jag få säga det på en ledig dag här i bloggen. Jag kan inte vara riktigt mig själv i dag för jag har gjort något som jag nästan aldrig gör. Jag vaknar och stiger upp klockan 06.50 pigg som en nöt. Stiger liksom upp samtidigt som Ida far och jobbar medans Lisa nu fortfarande likker och snarkar. Detta är inte likt mig.. men inte nog med det jag går även direkt till kylskåpet och äter frukost vilket jag aldrig gör. Hihi det här känns faktiskt riktigt bra!

Har nu varit några blogg lösa dagar men har faktiskt varit fullt upp, som jag har har berättat så har jag varit hundvakt över en lång helg. Vi har även haft besök av Karin. Det har verkligen varit jätte roligt att ha haft henne här!
Sedan Matilda som har bott med oss en månad har nu lämnat oss och åkt hem till skellefteå igen, riktigt tomt är det utan henne. Kul att vi har haft en del besök medans vi har varit här i oslo. Som jag tidigare har sagt så har jag nog verkligen bokat resa till stockholm den 9 Juni. Så snart bär det hem för mig med.
Men helgen har verkligen varit händelserik det har hänt saker allt fran A-Ö.

Ska lägga upp en del bilder senare men slänger in två bilder från stan i går. Måste börja packa i hop lite saker ska om en och en halv timme sitta på bussen till sarpsborg, whii jag längtar tills jag är framme!!! Ha det gött så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0