7 Januari

Ojoj gud vad tiden flyger i väg redan den 7 januari. 2008 var det året då alla 90:or fyllde 18 år och det skulle firas stort. I år är det året då alla 90:or fyller 20 år och det ska absolut firas en efter en. Idag är det precis 2 månader kvar tills jag fyller 20 och då är det jag som ska firas weehoo!!

I dag är det ruggit kallt ute. Det var bara jobbit att gå ut för att hämta posten för att det var så kallt ute. Mer ska jag inte ut idag. Dom andra får komma till mig i kväll.. skönt!

Lisa kommer hit på ett tag då ska vi skicka in en söknad för ett Greklands jobb i sommar. Chansen är väll kanske inte den största att vi får det men man kan ju inte få det fören man har prov sökt.
Tänk en hel sommar i grekland det tackar jag verkligen inte nej till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0