4 januari

Har precis ätit middag med Elin det var trevligt att träffa denna jenta igen det var länge sedan sist.

För ett bra tag sedan så sökte jag bara ett jobb på bianco skoaffär i fredrikstad i norge.
Tänkte att jag aldrig skulle få det hur som hellst men det vore roligt att prova.
Plötsligt idag fick jag ett telefon samtal där ifrån och jag blev helt ställd.
Tyvär så var det bara ett extra jobb men jag vill ha det hur mycket som hellst.
Men jag kan inte flytta dit med bara ett extra jobb i handen. Och mina vänner som jag har tänkt flytta med vill väll kankse inte heller flytta dit. Men vi kom överens om att ifall jag flyttar dit och har ett annat jobb brevid så skulle jag höra av mig igen så skulle hon se om det fortfarande fanns lite jobba där som jag skulle kunna få.
Men även fast jag som inte har tagit det blev jag som så glad att jag bara fick ett napp på ett jobb som jag verkligen verkligen vill ha!
Det gjorde mig så mycket motiverad med jobb sökandet fram över...

Nu väntar jag på att brudarna ska snart klampa in genom dörren sedan blir det lite tjej häng i kväll.
Imorgon är det 13 dagsafton och då blir det lika med utgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0