10 januari

Vilken helg det har varit, den har verkligen varit spidad. Kom precis hem nu har inte varit hemma sen fredag förmiddag.
För i helgen har vi firat några av våra nyblivna 20 åringar.
I fredags var det överasknings fest för Hanna. Vilket hon inte hade en blekaste aning om.
Middag och fest hemma hos tina.
Sedan gav vi oss ut på balzac. Jag må säga att jag har aldrig sett så lång kö till någon av våra uteställen i skellefteå tidigare, kön gick verkligen rakt över torget.

Igår var det Linda som fyllde år så vi var bjudna hem till henne för att fira det var mycket folk som rymdes i den lilla 1:an på läkarvägen. Det blev en stund på calles sedan begav jag mig och några andra till balzac för att där viste jag att ett annat födelsedagsbarn var och firades nämligen Elin.

Helgen har varit lång med många födelsedagsbarn jag hoppas ni har alla har haft en bra födelsedag.

Idag ska man äntligen få ta det lugnt. Ska på bio med Alexandra och se Har du hört ryktet om Morgans?
Söndagar passar utmärkt för bio. Sedan kommer mamma hem från norge idag så jag ska köra och hämta upp henne senare i kväll på flygplatsen. Så nu måste jag börja städa lite så det ser bra ut när hon kommer hem.

Tyvär var det få bilder som togs i helgen. Tog enbart tre fyra bilder och det var på Lindas fest.


Till höger har vi födelsedagsbarnet Linda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0