1 januari 2010

Första dagen på det nya året. Det är då man ska starta med sina nyårslöften. Men som alla vet så bryter man oftast nyårslöftena. Så i år ska jag inte ge något löfte som jag inte vet till tvåhundra procent säkert att jag kan hålla. Jag ska i stället göra flera stora försök. Saker som jag kan bli bättre på när det gäller mig själv och när det gäller andra. Ska verkligen ta vara på alla stunder som finns tillsammans med mina vänner & familj. Man vet aldrig vad som ska hända en i nästa sekund. Det är lätt att man tar saker, varandra och livet alldeles förgivet ibland.

Förra året var mycket händelserikt. Vissa drömmar slog in andra inte. Jag tog studenten och har nu kommit in i den verkliga världen då jag ska hitta mig själv på riktigt, vad jag vill göra av mitt liv. Har träffat och fått nya vänner. Man har glidit i från andra. Delat tårar, tankar & händelser med sina vänner och familjen både bra och dåliga sådan. Jag har rest till nya platser för att upptäcka ny saker. Jag har sakpat minnen.

Året 2010 vet vi inte hur de kommer se ut än. Framtiden får visa. Men det är valen som vi gör som kommer påverka slutresultatet av år 2010...

Gott nytt 2010!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0