9 februari

Nu har jag börjat vrida totalt på mitt dygn igen. Vilken normal människa får för sig att färga ögonbrynen när klockan börjar närma sig 03.30 tiden?.. Jo nämligen jag.

Idag har jag börjat städa ur mitt rum lite grann, börjat packa saker som jag inte behöver förrän jag kommer till norge.
Jag, Lisa och Ida har även skrivit pack lista plus inköps lista idag så imorgon har jag tänkt ge mig ut på stan för att inhandla dessa saker så jag har fått det gjort.
Tur,tur,tur så fick jag tillbaka min kamera i dag som jag lämnade in för några veckor sedan var rädd att jag inte skulle få med mig den till norge.. Kommer ju finnas en hel del att fota när jag kommer till dit så jag kan hålla den här bloggen ordentligt uppdaterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0