25 februari

Då är man tillbaka i Oslo igen. Jag, Lisa och Carl körde till svenska gränsen idag för att handla mat. Blev mat för ca 1600 kr så nu ska vi allt klara oss ett bra tag. Sedan stoppade vi i Sarpsborg för att hälsa på fler av kära familje medlemar som mormor, ole och Gry. Mycket roligt att se sin kära familj igen.

Imorgon hade jag fått en arbetsintervju och det var på en försäljar jobb. Hälle var på samma arbetsintervju idag och kom fram till att det var att man skulle gå och knacka dörr och sälja. Vi trodde hela tiden att det var telfonförsäljning.
Ni kanske tycker att jag är gräsen nu men jag tackade nu nej till intervjuen i morogn. Fär att knacka dörr och sälja det är något jag ABSOLUT inte vill göra. Vad som hellst men inte det. Speciellt när det inte var en fast lön heller för det är något jag måste ha när jag bor här i Oslo. Så jag ägnar hellre min tid i morogon och söker mer jobb.

Imorgon ska vi gå ut här i Oslo för först gången det ska bli mycket roligt och jag ser verkligen fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0