24 februari

helluuuu!!:) känns som att en riktigt trevlig och härlig dag har sprungit för bi mig. Steg upp så där vid 11 tiden sist som vanligt. hihi.

Igår fick vi ju våran roter... så vi började försöka installera den men det gick åt skogen. Så Carl kom och skulle hjälpa oss idag. Tänkte som att det skulle ta ett tag men nix efter att bara ha satt in kablarna så fungerade det... hahah hur dålig får man vara!!

Efter det hade jag planer att träffa Ragnhild på ett caffé på frogner. Hur trevligt som hellst att träffa henne igen var så roligt. Timmarna bara flög iväg. Tack för idag gumman måste snart göras om igen!:):)




Jag och Ragnhild Julen 2008 tror jag att det är i från:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0