20 februari

I dag har vi spenderat hela dagen i våran kära lägenhet för att söka jobb.
En av anledningarna var väll att vi tyckte det var lite för kallt för att gå ut.
Men en snabb sväng till ica har jag och hälle iaf varit. Köpte Lite ingridienser för att kunna göra plättar.
Jag som är värde lös på att laga mat erbjöd mig att laga plättar för jag tänkte att det skulle jag klara av.
Lisa som är mäster kocken i huset tillät mig att laga plättar.
Smeten blev i hop vispad och tre plättar blev stekta.
Med en personer på var sin sida av min axel stod och kollade så att allt gick rätt till... Jag hörde deras höga tankar och jag över gav stekspade.. jag hörde hur dom inte gillade mitt sätt att steka dom på.
Att man aldrig kan få chansen att göra en ändå måltid???
Hahah jaja gott blev det och smeten var dock gjord av mig !! En halv nöjd Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0