15 februari

Gud vad stressig den här dagen har varit men har dock gjort mycket.
Steg upp vid åtta tiden i morse för att fara och ta några blodprov ajajaj.. hatar verkligen sprutor, slutar nästan jämt med att jag måste ligga kvar ett tag för att jag nästan svimmar.

Sedan fick jag lite senare på morgonen besök av Ranja, Jerker, Kasper, Alvin och Dante mycket trevligt att jag hann se dom alla inna jag far.

Sedan blev det mat handling av basvaror med Lisa och hälle. Sedan Hängt en stund med värlens bästa alex för att säga hej då. Har nu packat nästan allt och mer får jag nu inte ner! Nu blir det att lugna ner sig lite och sedan fara till lisa för att hänga sista kvällen med gänget.


Mina favoriter!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0