12 februari

Nu känner jag att jag kan andas ut det allra mesta är nu ner packat. Sko valdet var typ det svåraste.. slutade med 12 par skor ska försöka drar ner till 11 det får allt räcka. Har även fixat det mesta av pappers jobbet som jag ska ha med mig till norge. Så nu ska helgen bara vara till för att kunna roa sig den sista helgen i skellefteå på ett tag.
I kväll ska jag, Lisa och Hälle ta några glass rött och planera avskedsfesten som äger rum i morgon. Blir väll även senare i kväll en sväng ut. Blir dock ganska lugnt i kväll för i morogn ska det verkligen gå högt i tak.

Är grymt peppad på alla dagar som kommer här fram över. För varje dag som går så är det allt kortare tid tills vi far.. vilket är ganska logiskt egentligen(A)

Kvällens outfit är bestämd så jag behöer inte alls skynda mig för att göra mig i ordning. Det är oftast kläd valet som tar sin tid. Man provar oftast ca hundra plagg och det blir jämt ett bobnedslag för att man har tragit ut allt som finns i garderoben men slutar nästan jämt att man ändå tar det man provad först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0