10 februari

Tycker tiden går så oerhöt sakta när man längtar till något. Har faktiskt gjort bra ifrån mig idag. Jag och Hälle fick var sin drop in plats hos frisören alex idag. Sedan for jag och hälle hem till mig och färgade varandras hår. Då jag bara fixade till utväxten och hälle uppgraderade sitt fina bruna lockiga hår.
Sedan har jag rensat och städat ur garderoben, vilket verkligen behövdes!
Försökte slänga något plagg, vilket kanske blev två tröjor. Jag har alldeles försvårt att kasta saker som tex skor väska och kläder även fast jag vet att det aldrig kommer användas. Men jag tror jämt att jag någon dag ska återanvända det.
Har i alla fall packat det mesta av kläderna nu men blir nog att ta sig en funderare nummer två om det finns något som jag inte kommer använda för jag vet inte riktigt hur jag ska få ner alla saker annars.
Nu blir det att läsa lite ur min nya bok som jag köpte i går, snabba cash.


Kommentarer
Postat av: Gry

Du bør ikke hive klær Emma, bare pakk de bort, og har du ikke savnet de på 1 år så kan du gi de bort til noen organisasjon eller no:)



Nå er det ikke lenge til du kommer:D

2010-02-11 @ 18:51:43
URL: http://grynet79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0