14 augusti

När man nästan har glömt vilket lösenord man har till sin egen blogg så är det ett starkt tecken på att man är riktigt dålig på att blogga och att det var länge sedan. Såg nu att det nästan var en månad sedan jag bloggade sist, förlåt bloggvärlden jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det känns som att denna sommar så har jag nästan bara jobbat, jobbat, jobbat och nu är det på ett sätt tyvär nu är det nästan slut. I morgon gör jag mitt sista schema pass för sommaren men som tur är så har jag fått ytterligare pass, men inte så mycket att jag inte ska kunna blogga för er.

I kväll har jag varit ute i boviken hos sara på kräftskiva med några av tjejorna sedan åkte vi båt ut till boviken badet och hängde på stranden resten av kvällen.
Haha av någon finurlig anledning glömde jag ta kort under kräftskivan men fortsättningen på kvällen ska ni få se i alla fall.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0