26 april

Tänkte uppdatera er om resten av helgen som var.
Jag trodde att jag skulle sitta hemma hela helgen och tråka men matilda styrde fest och det gillades stort av mig.
Matilda blev bjuden på fest av en jobbar kompis till henne och såklart ställer jag upp och följer med.
Så jag och matilda drar ut och gör oslo osäkert. Första festen för matilda här i stor staden. Mycket trevlig förfest och resten av kvällen på den pyttelilla puben var också meget kul.
Blev en sen kväll med tanken på att mattan skulle upp och jobba kl 10.00 och på vägen hem så tog det lite långtid då planerna var nattbuss men vi hittade aldrig den som skulle ta oss hem. Så vi gick från ena sidan av stan till den andra. Men var en även en trevlig hemgång på alla möjligavis. "hihihi"

















Söndag så var jag placerad i soffan hela dagen lång men hade lite dåligt samvete då jag viste att mattan gick och slet på lagerjobbet som var ett tretton timmars pass. Det gjorde inte heller bättre när jag fick ett sms av henne där det ungefär stod "fan för dig utter... Har nu smitit in i ett omklädningsrum och ligger på en bänk.."

Idag har jag jobbat hela dagen som vanligt har nu ätit middag och får se vad kvällen har att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0