Väntar med att bli en smart blondin..

Sitter nu i soffan och bara tar det lugn. Jag och Gry kom precis hem från mat affären.
Innan vi kom till kassorna ställde jag mig för att se på lite olika härfärger, eftersom jag nästan måste göra det ljusare och ljusare för att bli blond igen men när jag kollade in dom Norska priserna så tänkte jag bara - Aldrig att jag köper det här! Kostade liksom typ 150 norska kr vilket blir jävligt dyrt jämför om jag skulle ha köpt det hemma i Sverige så jag tänkte att jag väntar med det tills jag kommer hem igen. Det värsta med att färga det blont från mörkt är att det kommer typ börja med och se förjävligt ut. Så jag ska nog göra så att när jag kommer hem så ska jag gå till min frisör och be om några råd och blir det helt omöjligt att göra det snyggt själv så ska jag då lägga ut dom kronorna som behövs för att få det blont sätta sig ner i frisör stolen och hoppas på ett gott resultat.
Nu ska jag luta mig bak i soffan och kolla in one tree hill avsnittet som går på tv:n vi hörs sen. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0