Nu var det gjort..

Mitt rum är nu ny städat och klart vilket känns jätte skönt därför att man behöver inte kliva över saker och ting för att komma sig fram och man behöver inte varje dag heller höra mammas tjat om att städa. Så nu får vi se hur länge det håller.
Min mobil är ett mindre lyckat problem, det är verkligen min överlevar mobil jag har tappat bort den så många gånger och fått tillbaka den. Den funkar ju fortfarande men med en blaffa mitt i displayen känns inte så kul. Jag for ju som tidigare sagt till OnOff men  vilket jag inte hade kollat noga på min färsäkringslapp var att den har gått ut och även garantin hade gått ut!!! Så det var inte lönt att göra något för då skulle jag måsta betala och då är det lika bra att köpa sig en ny mobil men denna gång lär den inte bli en sådan här dyr en.

Imorgon ska jag försöka mig på ett träningspass jag tror jag känner mig redo för det nu efter min lilla sjukdom.
Imorogn har vi tjejer tänkt att ha en hel dag då vi gör saker tillsammans planerna är inte riktigt spikade än men det börjar iallafall med ett träningspass, klockan 12.00 blir det pump sedan blir det lunch på stan tillsammans sedan får vi se vad det blir mer under dagen men tanken är att vi ska göra något hela dagen och kvällen. Kvällen kommer iallafall sluta med utgång på station. Så jag berättar senare hur den där dagen riktigt slutade.

Nu har jag precis fixat till mina naglar är nog inget som jag lär hinna med imorogn känns det som.
så nu ska ja fortsätta och se lite O.C.  xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0