Kl:23.00

Eftersom man själv är så usel på att fixa bloggdesignen så har jag tagit hjälp av Carro som är jätte duktig när det gäller den biten ni kan spana in hennes blogg och andra bloggar hon har gjort på http://carielle.blogg.se .
Tack så jätte mycket för hjälpen Caroline jag blev jätte nöjd!!

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli efter 24.00 någon gång så att dom kan lägga ut ett nytt avsnitt av Andra Avenyn.

Sitter också och funderar på om jag ska skaffa mig ett träningskort på aerobicsstudion eftersom det är många av mina vänner som har gjort det nu. Men det som hindrar mig från att göra det är att man kan som minst köpa 10 kort eller 3 månader och båda kostar 400 kr. Då är det ju helt vardelöst att köpa 10 kort. Men eftersom jag inte vet hur länge jag stannar i skellefteå så vet jag inte om det heller är värt att köpa ett 3 månaders heller.
Men vi får se jag kanske gör det ändå eftersom jag har all tid i världen att träna när man typ aldrig jobbar just nu.
Nu blir det lite mer O.C .
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0