Hemma igen

Nu har man kommit hem igen till skellefteå som man alltid brukar säga borta bra men hemma bäst. Jag har verkligen haft det jätte skönt i Norge det behövdes att komma bort en stund. Men nu blir det nog inte så länge hemma egentligen eftersom jag mest troligtvis åker tillbaka till Norge i oktober någon gång och då inte själv.
Nu hoppas jag bara att jag kan få lite jobb så jag får lite pengar så att jag har råd att bo i Norge till att börja med. 

Igår blev en mycket rolig och spontan kväll, var med Alexsandra och Linda var så kul att träffa alex igen efter att hon kommit hem från Italien och jag Norge. Det skulle bli en nykter kväll i går men det slutade med att vi drog till kalles och olles och att jag köpte drinkar och cider som aldrig förr har dock inte kollat mitt konto än så jag väntar lika gärna några dagar till. Men må säga att det var värt det för kul blev det. 

Nu ska jag ta på mig mina nya tajta löparbyxor som jag köpte igår och ge mig ut och gå broarna runt med Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0