Heldagen

Som sagt gårdagen börjades med pump klockan 12.00 och sedan var det full fart hela degen.
Där efter så gick vi och åt lunch tillsammans och sedan blev det en shoppingrunda i skellefteås stora stad.
Vi drog sedan hem till mig kring 17.00 tiden då vi började fixa oss i ordning för kvällen och beställde även hämt mat från lilla kina, smskens på det (blev även bakis mat idag). Sedan var kvällen i full rulle och vi begav oss till station. Var helt sjukt mycket folk ute i går kön gick ju som ner till vägen hela tiden kändes det som.
Idag kan jag med bestämda ord säga att vissa mår bättre en andra. Lyckligtvis är jag en av dom som mår bättre tror jag.
Ikväll blir det bakishäng på brödrahemsgatan. Då man lär få höra lite detaljer från i går.

Lite bilder från förfesten i går:













Fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0