Akutmottagningen

Tiden den går och jag känner mig allt mer sämre och sämre. Har så ont i nacken,halsen,huvudet är yr och är svullen i ansiktet.Ca klockan 14.00 ringde jag vårdcentralen men fick ingen tid fören i morgon klockan 10.45. När den började närma sig 18.00 tiden så var jag nästan gråt färdig det gjorde ont bara att prata. Orkade inte sitta upp men orkade inte heller ligga och vila för det kändes som om man hade en tegelsten till kudde. Så jag for då till akuten vilket jag inte skulle villja kalla det för ett dugg. Jag satt där och väntade i 4 timmar sedan allt jag fick och fick veta var att jag hade en hög sänka vilket betyder att jag har en infektion och att något är på väg att slå ut eftersom det här började i går kväll. Så dom skickade med mig 3 stycken ibumitin och hoppas på att det skulle bli bättre annars fick jag höra av mig sen. Tre stycken ibumitin och 4 timmars väntan. Det var inte värt det. Ska adrig mer sätta mig på en akutmottagning även fast jag mår skit! Skulle ha tagit bara någon minuter att springa in på apoteket för köp hur mycket ibumitin som hellst.
Nu ska jag försöka lägga mig och sova och hoppas att jag vaknar upp i morgon med en en toppen känsla!
Hoppas att ni mår bra i alla fall. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0