23.35

Mina ögon faller sakta men säkert snart ihop. Mörker körning ute i urskogen är inte det bästa jag vet. Kom precis hem från Annis stuga som ligger i stormark, tror jag att det var iaf men spelar egentligen ingen roll ut i skogen kallar jag iaf att det var. Men värt var det iaf. Det var mycket trevligt middag åt vi tillsammans vi spelade spel och bara satt och pratade med tända ljus, sånt som man gör i en stuga ute i skogen så här på höst kanten.
Tack för i kväll tjejer.

Imorgon är det redan Torsdag då finns det vissa saker som ska göras som att jag och julia måste boka hotell rum som vi egentligen borde ha gjort för länge sedan, packa lite smått av det man ska ha med sig under helgen osv. Blir även kanske en fika på eftermiddagen med några vänner sedan blir det träning på kvällen.

Nu blir det att sova för jag orkar inte ha ögonen öppna något mer. God natt och sov gott xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0