23.21

Blev en sväng på dallas med Julia för att äta lite mat, sedan drog vi hem till henne för att se idol vilket är typ ett måste denna vecka det är nu det är som roligast att se. Sedan drog vi ut igen då vi for till olearys bara för att sitta ner och prata osv. Men jag förstår inte hur det kunde vara så tomt där på en Onsdag det var kanske max 10 personer där inne när vi for där i från.

Men nu  har jag iaf letat upp min garanti lapp till min mobil som måste lämnas in på lagning imorgon. Det råkade hände en lite olycka i övik, egentligen har jag ingen aning hur det kan ha hänt för tappat den har jag inte gjort iaf. Men det var så att när jag vaknade upp på morgonen så skulle jag kolla vad klockan var på mobilen i stället för att se vad det står för klockslag så ser jag bara en står jävla blaffa mitt i mobilen, som en spricka fast inte på skärmen utan under skärmen. Så snälla snälla snälla säg att det går att fixa på grantin för jag har inte tänkt betala nå mer på den här skrot mobilen som kostade 7294 kr med granti. Hur kunde jag göra ett sådant dumt köp!!?? Mobiler är bara till för att hålla i ett år ju.




Bilder från olearys i kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0