2009-09-08

Nyss hem kommen från Lisa då vi några tjejer har kollat in idol som började i dag och fick lite nya uppdateringar om varandras liv. Men det blev dock en tidig kväll för mig eftersom jag börjar jobba klockan 07.00 och ska inte försova mig.
Jobbade första dagen idag igen efter att jag kom hem från Norge och det var så skönt tyckte jag att få något "viktigt" eller något som gör så att det känns så att jag lever gjort. Jag blir tokig att bara gå hemma på dagarna medans alla andra jobbar även fast det skulle vara skönt att sova ut men jag vill inte sova bort mina dagar vilket händer om jag inte måste upp till något.
Ja, dom ringde kl 07.00 i morse vilket jag först inte svarade för att jag fattade inte vad som hände men när jag fick vakna till och tänka och se vad det var för nummer så såg jag genast att det var ett kommun nummer och jag tänkte bara att jag var tvungen att ringa upp och ta första chansen då dom ringer och frågar annars kommer dom typ aldrig mer ringa men det betyder att jag även ska få jobba i morgon med hoppas på flera dagar fram över.

Tro det eller ej men i går började det, mitt hår är nu mera blont Alex hjälpte mig i går med att färga det vilket för det första tog fruktansvärt lång tid för det andra så färgade vi det ca 5-6 gånger vilket gjorde så jävla ont i hår boten i slutet att tårarna nästan komme fram, där tänkte jag bara att - blir det här för jävligt nu så går jag hellre så som det är. För Ajjjjjjjj vad ont det gjorde!!!
Men jag blev ganska så nöjd med det så kallade "näst sista" resultatet. Har fått till en bra grundfärg så nu ska vi bara slänga på ljusa slingor när min hårbotten har läkt igen så ska det nog bli jätte bra.
Är dock inte lika blond som senast nu är jag mer askblond kan man väll som säga vilket känns bra i nu läget.
Jag ska även slänga in en bild imorgon hur det ser ut för stunden. Men nu ska jag se lite på tv med mor min och sedan ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp skulle vilja ta en uppfriskande promenad innan jag börjar i morgon men det kommer nog aldrig att ske.

JA, justia i dag började ju för övrigt tredje säsongen av Andra Avenyn inte att missa mina kära läsare råkade ni nu möjligtvis göra det så se avsnittet på www.svt.se ifortsättningen kommer det nog gå tisdagar kl:21.00 men jag tjuv kollar det alltid på datorn eftersom avsnittet kommer ut samma dag som det visas på tv och man kan bara inte hålla sig.

Men nu blir det god natt på er sov gott XOXO

Kommentarer
Postat av: linn

UTTER är du hemma igen:)))))))))))))))))))))))))))))

2009-09-09 @ 09:31:16
URL: http://linseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0